Friday, December 31, 2010

Happy New 2.0.1.1





Selamat tahun baru buat seluruh rakyat malaysia dan tahniah juga kepada individu yang telah mencapai pencapaian pada tahun 2010 yang lepas. untuk azam tahun in aan ingat aan nak ubah diri a'an untuk menjadi diri a'an yang sebenar. rasanya untuk tahun 2011 ini lebih banyak benda yang akan dialaminya. yang penting tahun ini a'an nak sambung belajar x kira kat mana pun..:)


2.) teringin sangat ingin menjadi anak yang soleh..insyallah akan dilakukan pada tahun 2011 ini..



3.)hopefully aku xnk ada musuh tahun ni..if yg lepas2 tu...aku mintak maaf la yerk..hope korg maaf kan aku..aku cube jadi yang terbaik


4.) ingin melanjutkan pelajaran ke politeknik..:)



4.) last sekali, kalau boleh untuk tahun 2011 aku nak ada kekasih yang boleh memahami diri aku..
insyallah..:)

p/s : hope apa yang a'an nak capai untuk tahun 2011 ini akan tercapai...:)




No comments:

Post a Comment