Tuesday, December 21, 2010

Kolej Komuniti Ledang

tiba-tiba je rindu dekat warga kolej komuniti ledang taw...dekat sini aku menimba ilmu...walaupun hanya sekadar 2 tahun..tapi banyak mengajar aku tentang kehidupan dan belajar untuk mendidik diri sendiri..kawan-kawan d kolej komuniti 2008-2010 sesi Julai...Aku mish dowh kat u all..lagi-lagi budak perakaunan perniagaan.:..:)

aku teringin nak buat renuion untuk u all taw..tapi tunggu u all free la oke..apa khabar la u all di sana kan..aku kt sini alhamdulillah sihat walafiat.....ingt kenangan kat ledang seh, selalu kena buli dengan budak-budak rumah..apa-apa pon u all mmg best la seh...sporting, selalu mengajar n selalu ingatkan dekat aku jangan buat benda yang x baik...thankx to Penghulu, Ahmad, Bulat, Rozie, Hidayat, Lokman, Fairuz, Azam, Panjang, dan sebagainya...

yang paling baik dengan aku dikalangan u all adalah penghulu (bukan nama sebenar) coz dia la satu bilik dengan aku taw..baik sangat dia ni taw..coz selalu kejutkan aku solat subuh, hantar aku pegy class..selalu makan tengahari n minum petang sama--sama..mish gila zaman-zaman di kolej komuniti ledang johor dulu....:)

nanti aku upload gambar kita bersama ek kawan-kawan..seriusly aku nak jumpa u all....last sem kita g melaka sama-sama kan kawan-kawan...kita main go-kart..pusing-pusing bandar hilir melaka...best gila wow...:)
nnt kalau raya kita kumpul ramai-ramai dekat muar..masing-masing kampung dkt muar kan..apa lagi..bg gegar la muar tu ek kawan-kawan...:D

buat pensyarah-pensyarah yang aku rindu ialah pensyarah akaun..mereka banyak mengajar aku tentang pengajaran..yang penting mereka begitu sporting plus sempoi...walaupun selallu kena marah kan..x caya tny la anuar, ieka, pika, ajie, yani, fen, n ana..:)


gambar-gambar dibawah ini menunjukkan bertapa rindunya aku pada kawan-kawan dann lecrurer aku di kolej komuniti ledang johor..:D




bertapa gembiranya lecrurer kami tu...manalah student x rindu kan..sempoi je pensyarah kami tu..i miss to all my lecrurer...:D




pensyarah akaun yang paling comel dan disayangi oleh student-student perakaunan perniagaan di kolej komuniti ledang...:D




ini pulak pensyarah lelaki kos bakery...jadi lelaki idaman di kolej komuniti ledang..:D
student pon cair tengok pensyarah-pensyarah ini...kekekeke




Far Dauz In the gEngg....:)

2 comments:

  1. TQ MASIH INGAT KAT KAMI MOGA SENTIASA BERJAYA DAN DLM RAHMAT ALLAH....FROM C.SAM

    ReplyDelete
  2. TQ MASIH INGAT KAT KAMI MOGA SENTIASA BERJAYA DAN DLM RAHMAT ALLAH....FROM C.SAM

    ReplyDelete