Wednesday, December 15, 2010

Manusia Yang Aku Sayangi


sayang mak & sayang abah..muahx3...:D


My Best Family In The World...muahx..:D

MY BEST FRIEND FOR EVER


irwan shah..sahabat karib yang bagi aku baik sangat..aku kawan ngan dia dari darjah 3 sehingga sekarang
bezanya dia sudah pindah di shah alam bersama keluarga tersayang..:D
banyak kenangan terindah kami bersama dan kawan-kawan yang lain..antaranya setiap petang mesti main binatang kesayangan arnab dia...comel sangaat taw...geram je...wan ada lg x arnab tu...meh bagi dkt aku.:D


mohamed iqybal bin abdul karim....aku kawan ngan dia lambat sikit dari irwan..coz dia nie dulu budak2 pandai...mana nak campur ngan aku..hehehe (memandai membuat spekulasi yang bukan-bukan) kita orang kawan lama gak la nak dekat 8 tahun..banyak gila kenangan pahit n manis bersama..hahahaha..
sekarang pun aku ngan dia jarang berjumpa coz dia study at MSU shah alam...semua jauh-jauh kan..aku je yang masih sayangkan jb taw..kAhkAh...tapi kami tetap friendship for ever kan...


Muhd najib bin ismal...ini budak aku kenal dia semasa satu sekolah rendah dengan aku....dia junior aku..tap sekarang belagak macam dia senior aku..kahkAh..tapi sengal-sengal dia pon...dia ni baik la...slumber lagi sempoi taw dia nie...dengar-dengar ada girlfriend?biasa la market kowt..sape je x kanl dia nie kalau kat jb.
ahahaha...jgan marah eh (lele)..


Sulaiman Mohamad...satu lagi sahabat karib dari aku sek rendah lagi..hehe..dia nie kira budak yang paling pandai la dalam group kita orang..ehehe..kan man kan?? jangan x nak mengaku pulak eh...sepak kang..hahaha...dia nie yang paling kita orang susah nak jumpa coz dia study dkt negeri sembilan n jarang balik jb...ko ngan irwan same je...xde beza...ahahah...jahat kan aku man..sorry der...u'r the best friend oke..




Mohammad Azrol Bin Amin...kawan baik aku semasa aku di kolej komuniti ledang johor (KKLEJ)
aku duduk satu rumah dari sem 1 sampai aku sem 4...seriusly dia nie baik gila taw...
hari-hari kowt kejutkan aku solat subuh n mandi setiap g class..thankx bro..rindu sangat dekat budak2 rumah... 


My Ex Girlfriend



farah yasmin....dia nie first love aku kowt....masa aku caople ngan dia aku form 5 dia baru je form 2..comel je lagi..hehehe....aku x lama ngan dia...6 bulan kowt...tapi bagi aku tu da kira  best kowt..aku hntar and amik dia balik sek...jalan kaki je..so sweet taw...i like...hahaha....thankx mynt...:)....:D


Putri Amirah....caople ngan dia nie pown best...sempoi gila...ingat lagi first date aku ngan dia nie dkt singgah selalu...time tu aku sakai gila taw jumpa dia..maklum la berkawan dengan budak2 convent jb kan...first date singgah selalu dengan danga bay...time tu danga baru nak naik kowt..kelakar gila taw kalau dengar kisah percintaan aku ngan minah nie...hahaha...but, kita orang still kawan taw....thankx huh putri amirah..


Nur Afifah...to me he this lover that really understand my mood....thankx sangat...:D
candid me talk that I still love him. what I can make.??
first date kami berdua di Hutan Bandar, kelakar sangat taw coz dia bawa satu kelas dia datang jumpa aku sorang.
ahahaha...anything you awak la yang paling saya sayang oke...thankx coz memahami diri saya semasa awak menjadi milik saya...:)



nur atikah binti mohd razali....dia ini orang p.gudang....paling comel la konon-kononya...kekekek..sorry ieka bergurau dkt2 blog plak eh..hehehe..aku kenal dia nie da lama taw sebenarnya..masa tu aku keluar ngan kawan dia masa aku form 2 dekat Citysquare..time tu minah comel nie pon ada sekali....hahaha...:D
apa-apa pon thankx eika....:)



darviena natasya...nie la ex caople yang last sekali...ehehe...dia nie pulak orang kuala lumpur taw...yang best nya kita orang nie 8 bulan caople tapi x pernah jumpa...best gila..dia still friendship dengan a'an aw...baik gila dia nie taw..hehehehe...sayang awak la....:D


P/S : Jangan Nak Mengatal Ada Special Girlfriend oke a'an...hahaha...now me single oke !!

No comments:

Post a Comment