Wednesday, December 15, 2010

Belajar Dari Kesalahan Sendiri


Argh...Argh....kadang-kadang tension dengan kehidupan sendiri taw..tapi apa boleh buat..da lumrah hidup manusia tak lari dari membuat kesalahan kan...apa-apa pon yang terjadi pada diri sendiri kita kena berubah demi kebaikkan diri sendiri dan orang tersayang..

kadang-kadang terasa juga bila orang kata kita ini bodoh la..banggang la..benggap la..pemalas la..whatever la apapun yang boleh menguris hati seseorang insan yang bergelar manusia..tapi a'an kena terima n lalui benda tu semua..

kalau kita x terima benda tu sebagai pengajaran...kita akan menjadi ego..dan kita akan buat hal kita sendiri tanpa memikirkan orang lain..kita kena belajar dari kesalahan sendiri yang selama ini kita buat oke.. Ya Allah berikan aku petunjuk dan hidayah mu...Amin..

sampai bila aku nak jadi lemah..sampai bila aku nak suruh orang pijak kepala aku..sampai bila aku nak tunjukkan yang aku nie x mampu membuat apa-apa...bingkas bangun wahai saudara Ahmad Farhanuddin Bin Othman..anda mampu mengubah segala-galanya..


No comments:

Post a Comment